Projektazonosító: 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00371
Mobilitás szolgáltató üzletági alrendszereinek egységesítése és közös platformon működő vállalatirányítási rendszer fejlesztése a hatékony és automatizált munkavégzés elősegítése érdekében
Mobilitás szolgáltató üzletági alrendszereinek egységesítése és közös platformon működő vállalatirányítási rendszer fejlesztése a hatékony és automatizált munkavégzés elősegítése érdekében
Egy sokat futott Audi A7-est alapul véve nézzük meg, hogyan öregszik és hogyan kell karbantartani egy automata váltót, közben egy váltóolajcserélő gép működésébe is bepillantást nyerünk.
A Totalcal MűhelyPRN című műsorának legújabb epizódjai az Avalon Bosch Car Service-ban forognak.
Az elmúlt hetek zord időjárása után úgy tűnik, végre átveszi az uralmat a meleg – ezáltal pedig az autóban is jócskán megemelkedik a hőmérséklet, akár napon hagyjuk, akár nem. Ilyenkor pedig vagy lehúzzuk az ablakot, vagy beindítjuk a klímát. Amire egyébként szintén megéri egy kis időt szánni, egyrészt azért, hogy működjön, másrészt hogy ne szedjünk össze valami csúnya bakteriális nyavalyát a nyaralás előtt.
Olyan hirtelen lett 0 fokból 15 fok, hogy bár nyilván felkészülünk a gumicsere-időszakra, mégis szinte meglepetésszerűen ébredtünk rá, hogy itt az idő. Ilyenkor megugrik a szerviz látogatottsága is, reggeltől estig csak gumit cserélünk. Magyarországon azért jellemző, hogy nem mindenki hozza szervizbe az autóját gumit cserélni, főleg ha van elég felnije. Kerék le, kerék fel és kész.
Ugye te sem csak akkor mész orvoshoz, amikor már túl vagy az első csomag százas zsepin és elszedtél egy doboz aszpirint? Nos az autód sem akkor szeretne csak gondoskodó kezekbe kerülni, ha már nagy a baj. Évente legalább kétszer egyébként is el kell látogass egy szervizbe a gumicsere apropóján és egy jó szervizben részletes átvizsgálási lehetőséget is kérhetsz.
Van úgy, hogy hajnalonként a hőmérő higanyszála már 7 Celsius fok alá esik...